Vapaaehtoistoiminta

Satakunnan Syöpäyhdistyksessä on tarjolla monia erilaisia tapoja auttaa ja tehdä vapaaehtoistyötä. Vapaaehtoisten avulla pystymme jatkamaan toimintaamme syöpään sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Tule sinäkin mukaan!

Vertaistukijaksi

Haluatko olla syöpään sairastuneen tai hänen läheisensä apuna ja tukena? Tule mukaan tekemään arvokasta vapaaehtoistyötä vertaistukijana. Saat valmiuksia työhösi kursseillamme ja ammattihenkilön työnohjauksessa.

Haluan vertaistukijan

Ota yhteyttä meihin, jos tarvitset vertaistukea. Meillä on vertaistukijoita sairastuneille ja heidän läheisilleen. Täytä alla oleva lomake ja kerro hieman tilanteestasi, niin otamme sinuun yhteyttä.

Lahjoitukset

Satakunnan Syöpäyhdistys tekee työtä syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä tukemiseksi sekä syöpätautien ennaltaehkäisemiseksi. Lahjoittamalla voit auttaa meitä toiminnassamme. Kaikki lahjoitukset ovat toiminnallemme tärkeitä.

Kirpputori

Satakunnan Syöpäyhdistyksellä on kirpputori Fiinitori Porissa.