Jäsenedut

Satakunnan Syöpäyhdistys tukee sairastuneita ja heidän läheisiään sairauden eri vaiheissa. Toimimme koko Satakunnan alueella.

Yhdistykseen voi liittyä henkilö-, kannatus- tai yritysjäseneksi.

Tarjoamme

• Tietoa: Sairaanhoitajamme auttaa ja neuvoo sairastuneita ja heidän läheisiään sekä opastaa terveellisempään elämään.
  • Tukea: Koulutetut tukihenkilömme ja potilaille suunnatut kurssit sekä tapaamiset auttavat selviämään sairauden kanssa. Vertaistuen tarjoaminen ja vapaaehtoistyö ovat tärkeä osa yhdistyksen toimintaa.
  • Toimintaa: Järjestämme erilaisia kursseja ja ryhmiä syöpään sairastuneille ja heidän läheisilleen. Paikallisosastomme tarjoavat monipuolista liikunta- ja virkistystoimintaa.

Jäsenenä saat

• Syöpä-Cancer-lehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehti tarjoaa luotettavaa ja kiinnostavaa tietoa syövästä ja koskettavia tarinoita sairastuneista
  • Jäsenavustuksen 3 euroa/erikoissairaanhoitopäivä/sarjahoitopäivä
  • Avustusta lymfahoitoon 10 kertaa kalenterivuodessa.
  • Hoitopaivakorvausten maksamista koskevat ehdot
  • Korvaushakemus
  • Avustuksen, jos sairastut syöpään lapsena tai nuorella iällä.
  • Harkinnanvarainen avustus vähävaraisille syöpäpotilaille.
  • Maksuttoman ihomuutoksen tarkastuksen, muutoin tarkastus maksaa 35 euroa.
  • Rintaproteesien sovituksen yhteydessä maksuttoman liivin, muutoin liivi maksaa 35 euroa.
  • Muotitavaratalo Ratsulasta Anitan proteesituotteet (care) Syöpäyhdistyksen jäsenille -10%
  • Vessapassin

Vessapassin tarkoituksena on helpottaa suolisto-, eturauhas-, rakko- ja gynekologisia syöpiä sekä neuroendokriinisiä kasvaimia sairastavien mahdollisuutta päästä välittömästi lähimpään vessaan. Sairauksien ikäviin oireisiin kuuluu rakon tai suoliston toiminnallinen häiriö, joka pakottaa sairastuneet hakeutumaan wc-käynteihin äkillisesti. Vessapassilaisen voi päästä esimerkiksi inva-wc:hen tai maksulliseen yleisö-wc:hen, johon Vessapassin haltijan tulisi päästä ilmaiseksi. Vessapassi-tarra yleisessä vessassa voi toimia myös viestinä muille vessankäyttäjille siitä, että korttia näyttävällä henkilöllä on nopeaa wc:hen pääsyä edellyttävä sairaus.

Valtakunnallisia jäsenetuuksia syöpäyhdistysten jäsenille

• Viking Line: Vapaa-ajan risteilyistä kaudesta ja reitistä riippuen jopa 30-50 % päivän hinnasta, tuotetunnus FPKRY. Lisäksi alennuksia reittimatkoista tuotetunnuksella FPREIT. Kaikki edut löytyvät osoitteesta www.vikingline.fi/edut/syopajarjestot
  • Greenstar hotellit: Alennus on 13 % edullisimmasta päivän huonehinnasta. Hinnan saa varatessa majoituksen osoitteessa: greenstar.fi käyttämällä varauskoodia GSLIITTO tai suoraan hotellien vastaanotoista. Etu koskee kaikkien alueellisten Syöpäyhdistysten sekä valtakunnallisten syöpäpotilasjärjestöjen jäseniä ja henkilökuntaa.
  • EasyFitAloitusmaksu 0 € (norm. 29,90 €). ONLINE-asiakkuus -50 % eli 7,45 €/kk (ovh. 14,90 €/kk). BASIC-asiakkuus 34,90 €/kk tai PLUS-asiakkuus 44,90 €/kk. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan EasyFitin verkkokaupassa (easyfitshop.fi) alennuskoodilla SYRY23Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä. Etsi sinua lähin EasyFit täältä easyfit.fi
  • LadyLine: Aloitusmaksu 0 € (norm. 29/49 €)Kuukausimaksut normaalihintaisia (39-79 €) halutun asiakkuuden mukaisesti. Asiakkuus voidaan tehdä suoraan LadyLinen verkkokaupassaladyline.fi alennuskoodilla SYRY22Y. Tämä koodi tulee syöttää verkkokauppaan asiakkuutta tehdessä.
  • Hotelli Pikku Syöte: -8% normaalihintaisista majoitushinnoista. Jäsenkorttia näyttämällä sisäänkirjautumisen yhteydessä.
  • BookBeat: Uusille liittyville asiakkaille 45 päivän ilmainen kokeilu. Jäsenetu on voimassa kaikille uusille BookBeat-käyttäjille ja kokeilujakson aikana saa kuunnella ja lukea yhteensä 30 tuntia. Edun jälkeen tilaus jatkuu automaattisesti valitun paketin mukaisesti (alkaen 9,99 €/kk). BookBeatilla ei ole sitovaa määräaikaa, eli voit katkaista tilauksen milloin tahansa.  Linkki etuuden lunastamiseen  https://www.bookbeat.fi/syopajarjestot
  • Synlab: ETU-SSY-10%, 10% alennuskoodi kaikista laboratoriotutkimuksista sekä -paketeista jonka voi mainita varauksen yhteydessä. Varaukset saa helposti tehtyä osoitteessa www.synlab.fi Lääkärin lähetettä ei tarvita. Asiakkaat maksavat tutkimukset itse paikan päällä.

Jäsenenä olet tukemassa Satakunnan Syöpäyhdistyksen alueella tehtävää tärkeää syöpätyötä.

Olet oikeutettu jäsenyyteen ja etuihin siitä päivästä lähtien, kun jäsenmaksu on maksettu.

Kysy toimistostamme lisää jäsenasioista ja hoitopäiväkorvauksista.