Kuntoutus

Syöpäjärjestöt sekä Satakunnan Syöpäyhdistys tarjoavat erilaisia kuntoutuskursseja sekä sairastuneille että heidän läheisilleen. Kursseilla saat tietoa, tukea ja keinoja oman kuntoutumisesi tueksi,

Tavoitteenamme on, että jokainen syöpään sairastunut saisi hänen elämäntilannettaan ja tarpeitaan vastaavaa palvelua.

Satakunnan Syöpäyhdistys järjestää kuntoutuskursseja eli niin sanottuja sopeutumisvalmennuskursseja. Kurssien tarkoitus on auttaa ja tukea syöpäpotilasta sekä hänen läheisiään sairauden kaikissa vaiheissa ja edistää heidän elämänlaatuaan ja terveyttään.

Kursseilla saat tietoa syövästä ja sen kanssa elämisestä. Kursseilla on teemasta riippuen myös mm. taidetta, liikuntaa, keskusteluja ja ryhmätyöskentelyä. Vertaistuki on kursseilla tärkeässä roolissa.

Tutustu Satakunnan Syöpäyhdistyksen kursseihin täällä.