Rauman seudun paikallisosasto

Raum Paikk Satamakatu 3 A, 26100 RAUMA puh.joht. Hanna Hamara puh. 050 374 1974, hanna.hamara@elisa.fi Tiedustelut puh. 040 8495 795.

• Satakunnan Syöpäyhdistys r.y. Rauman seudun paikallisosaston puheenjohtajana jatkaa Hanna Hamara, varapuheenjohtajana Aulis Jokinen, sihteeri-rahastonhoitajana Pirjo Salminen. Jäseninä Urpo Nieminen, Antti Mäenpää, Marja Kaukkila ja Pirjo Toivonen. Kunniapuheenjohtajana on Raili Kajavalta.
  • Operetti ”Viktoria ja hänen husaarinsa” Porin Promenadisalissa la 12.10. klo 14. Pääosissa Merja Mäkelä ja Jyrki Anttila. Halutessamme meillä on mahdollisuus tavata taiteilijoita. Reissu toteutuu, mikäli saamme mukaan vähintään 10 henkilöä. Lipun hinta on 36 euroa (norm. 42,50). Syöpäyhdistys tarjoaa matkan. Ilmoittautuminen viimeistään 23.8.  paikallisosaston puhelimeen 040 8495 795.
  • Kerhoilta 27.8. klo 17.30 Lauluilta. Matti Kaukkila säestää. Kahvitarjoilu.
  • Vertaistukihenkilöiden päivystys ja ATK-opastus jatkuu joka toinen keskiviikko klo 10 – 12 Satamakatu 3 A:ssa alkaen 23.8.
  • Kuntosali Gymppikunto, kokoonnumme ohjattuun kiertoharjoitteluun tiistaina 10.9. klo 10 – 10.45. Omatoiminen kuntosalin käyttö klo 14 mennessä.  Syväraumankatu 3, puh. 0440 364 686. Jäsenille kymppikortti 25 €/10 käyntikertaa. Luvassa koko vartalolle kestävyyttä, tasapainoa, lihaskuntoa, nivelten liikkuvuutta. Lämpimästi tervetuloa kaikki aiemmin käyneet sekä uudet tulijat!

Seuraa ilmoittelua Raumalainen-lehdessä.

Ohjattu vesijumppa

Miehille ja naisille

Tilaussauna on varattu rintasyöpäpotilaille 2.9. alkaen maanantaisin klo 12.30 – 14.30 sekä torstaisin klo 17 – 20.

Miehille ja naisille yhteinen vesijumppa

• maanantaisin klo 13 – 13.30 kevennetty vesijumppa – vain uimahallimaksu.
  • torstaisin klo 17.30 – 18.15 tai klo 18.30 – 19.30 uimahallimaksu + 3 €.

Jäsenille uimahallin maksuista 5 € alennus.

Uimahallimaksu on 42 € / 10 kerran sarjalippu (työikäiset) ja

Myös uudet jäsenet rohkeasti mukaan!

Eturauhassyöpään sairastuneiden vertaistukiryhm

Tervetuloa juttelemaan, kyselemään ja kahvittelemaan.

Tiedustelut tukihenkilö Urpo Nieminen puh. 0440 684 303.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen ja Länsi-Suomi lehdissä.