Rauman seudun paikallisosasto

Raum Paikk Satamakatu 3 A, 26100 RAUMA puh.joht. Hanna Hamara puh. 050 374 1974, hanna.hamara@elisa.fi Tiedustelut puh. 040 8495 795.

• Satakunnan Syöpäyhdistys r.y. Rauman seudun paikallisosaston puheenjohtajana jatkaa Hanna Hamara, varapuheenjohtajana Aulis Jokinen, sihteeri-rahastonhoitajana Pirjo Salminen. Jäseninä Urpo Nieminen, Antti Mäenpää, Marja Kaukkila ja Pirjo Toivonen. Kunniapuheenjohtajana on Raili Kajavalta.
  • Lauluilta ti 15.1. klo 17.30. Säestää Matti Kaukkila. Tervetuloa vuoden ensimmäiseen kerhoiltaan.
  • Kuntosali Gymppikunto, kokoonnumme ohjattuun kiertoharjoitteluun tiistaina 8.1. klo 10 – 10.45. Omatoiminen kuntosalin käyttö klo 14 mennessä.  Syväraumankatu 3, puh. 0440 364 686. Jäsenille kymppikortti 25 €/10 käyntikertaa. Luvassa koko vartalolle kestävyyttä, tasapainoa, lihaskuntoa, nivelten liikkuvuutta.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen-lehdessä.

Ohjattu vesijumppa

Miehille ja naisille

Tilaussauna on varattu naissyöpäpotilaille maanantaisin klo 12.30 – 14.30 sekä torstaisin klo 17 – 20.

Miehille ja naisille yhteinen vesijumppa

• maanantaisin klo 13 – 13.30 kevennetty vesijumppa – vain uimahallimaksu.
  • torstaisin klo 17.30 – 18.15 tai klo 18.30 – 19.30 uimahallimaksu + 3 €.

Jäsenille uimahallin sarjalipusta 5 € alennus.

Uimahallimaksu on 42 € / 10 kerran sarjalippu.

Eturauhassyöpään sairastuneiden vertaistukiryhm

Tervetuloa juttelemaan, kyselemään ja kahvittelemaan.

Tiedustelut tukihenkilö Urpo Nieminen puh. 0440 684 303.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen ja Länsi-Suomi lehdissä.