Rauman seudun paikallisosasto

Raum Paikk Satamakatu 3 A, 26100 RAUMA puh.joht. Hanna Hamara puhelin 050 374 1974, hanna.hamara@elisa.fi Tiedustelut puhelin 040 8495 795.

• Satakunnan Syöpäyhdistys r.y. Rauman seudun paikallisosaston puheenjohtaja Hanna Hamara, varapuheenjohtaja Aulis Jokinen, sihteeri-rahastonhoitajana Pirjo Salminen. Jäseninä Antti Mäenpää, Marja Kaukkila ja Pirjo Toivonen.
  • Vertaistuki ja ATK-tuki Ram Paikk’ssa omissa huoneissaan keskiviikkona 29.9. ja 13.10.21 kello 10 – 12. ATK-tukea haluavat, ottakaa oma kone mukaan. Kahvitarjoilu.
  • Tauon jälkeen ensimmäisessä kerhoillassa tapaamme Kreikasta Suomeen kotiutuneen Lenita Lehdon. Hän kertoo perheensä muutosta ja sopeutumisesta Suomeen, sairastumisestaan ja tämän päivän kuulumisista. Tervetuloa nauttimaan tarinasta pizzapalan ja vesipullon kera tiistaina 5.10. klo 17 Satakunnan Syöpäyhdistyksen Raum Paikk, Satamakatu 3 A, 040 8495 795.
  • Naisten ilta maanantaina 18.10. kello 17.30. Huom. paikka: Asusteliike Helmi torin laidalla. Tutustumme mm. proteesiliiveihin ja liikkeen muuhun valikoimaan. Liike on avoinna pelkästään meille ja tarjolla on pientä purtavaa. Halutessasi voit jatkaa iltaa kanssamme läheisessä kahvilassa. Ilmoittautuminen paikallisosaston puhelimeen 040 8495 795 keskiviikko 13.10. mennessä. Olet lämpimästi tervetullut mukaan!
  • Miesten ilta keskiviikkona 20.10. kello 17 – 18. Tutustumme Sissos-kauppaan, Sahankatu 2 (Pick’n Payn:n vesitornin puoleinen pääty. Kahvit juodaan vesitornissa. Ilmoittautuminen 17.10. mennessä puhelin 0400 835 646 Aulis.
  • Kuntosali Gymppikunto, kokoonnumme ohjattuun kiertoharjoitteluun tiistaisin kello 9.45 – 10.45.  Ohjaajana fysioterapeutti Nina Mäkinen, osoitteessa Syväraumankatu 2.  Jäsenille kymppikortti maksaa 28 euroa 10 käyntikertaa. Luvassa koko vartalolle kestävyyttä, tasapainoa, lihaskuntoa, nivelten liikkuvuutta. Tiedustelut Pirjo Toivonen puhelin 044 583 8335. Lämpimästi tervetuloa kaikki aiemmin käyneet sekä uudet liikkujat.

Ethän osallistu tapahtumiin, mikäli tunnet itselläsi koronaan viittaavia oireita.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen-lehdessä.

Ohjattu vesijumppa

Miehille ja naisille 30.8. alkaen.

Torstaisin ”Iskelmävesijumppa” kello 17.30 – 18.15. Tunnin vesijumppa klo 18.30 – 19.30.

Syöpäpotilaille on varattu tilaussauna torstaisin kello 17 – 20.

Uimahallin 10 kerran sarjalipuista 5 euron alennus.

Vesijumppamaksu on 3 euroa + uimahallimaksu.

Myös uudet jäsenet rohkeasti mukaan!

Eturauhassyöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä

Vertaistukiryhmät ovat tauolla toistaiseksi.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen ja Länsi-Suomi lehdissä.

Syöpäjärjestöjen adresseja myydään Raumalla Kukka-Shop Rosassa. Osa tuotosta menee Rauman paikallisosaston hyväksi.