Rauman seudun paikallisosasto

Raum Paikk Satamakatu 3 A, 26100 RAUMA puh.joht. Hanna Hamara puh. 050 374 1974, hanna.hamara@elisa.fi Tiedustelut puh. 040 8495 795.

• Satakunnan Syöpäyhdistys r.y. Rauman seudun paikallisosaston puheenjohtajana jatkaa Hanna Hamara, varapuheenjohtajana Aulis Jokinen, sihteeri-rahastonhoitajana Pirjo Salminen. Jäseninä Urpo Nieminen, Antti Mäenpää, Marja Kaukkila ja Pirjo Toivonen. Kunniapuheenjohtajana on Raili Kajavalta.
  • Miesten ryhmä ke 17.10. klo 17.30 Kuulumiset Rauman terveys-/sairauspalveluista, keskustelua, kysymyksiä. Vierailijana johtava ylilääkäri Emilia Katko-Kesälä. Tervetuloa! Tiedustelut Urpo Nieminen puh. 0440 684 303.
  • Kerhoilta ti 23.10. klo 17.30 Hoitola Sinistä fysio- ja lymfaterapeutti Sini Koivunen.
  • Kerhoilta ti 13.11. klo 17.30 Ajankohtaista pankkiasiaa mm. nettipankin käyttö ja e-laskut. Länsi-Suomen Osuuspankista Emma Paukamainen.
  • Syyskauden päätöskerhoiltaa vietetään Ekon ja Urpon johdolla ti 27.11. klo 17.30. Tervetuloa laulamaan ja kuuntelemaan. Kahvitarjoilu.
  • Vertaistukipäivystykset keskiviikkoisin  31.10. ja 14.11. klo 10 – 12. Mukana atk-opastusta perusasioissa (oma puhelin, läppäri, tabletti mukaan).
  • Miten eturauhassyöpä koskettaa potilaan elämässä? Suomen eturauhassyöpäyhdistyksestä toiminnanjohtaja Kimmo Järvinen ke 7.11. klo 17.30 Siikapolku 1, Rauma. Tilaisuus kaikille asiasta kiinnostuneille. Pullakahvitarjoilu. Tiedustelut Urpo Nieminen p. 0440 684 303.
  • Kuntosali Gymppikunto, Syväraumankatu 3, puh. 0440 364 686. Jäsenille kymppikortti 25 €/10 käyntikertaa. Salin käyttö klo 7 – 14. Kortilla voi osallistua ohjattuun tai itsenäiseen harjoitteluun.  Tiistaina 18.9. aloitamme ohjatun kiertoharjoittelun klo 10 – 10.45 jatkuen tiistaisin. (Mukaan voi liittyä myöhemminkin). Luvassa koko vartalolle kestävyyttä, tasapainoa, lihaskuntoa, nivelten liikkuvuutta.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen-lehdessä.

Ohjattu vesijumppa

Miehille ja naisille

Tilaussauna on varattu rintasyöpäpotilaille maanantaisin klo 12.30 – 14.30 sekä torstaisin klo 17 – 20.

Vesijumpat:

• maanantaisin klo 13 – 13.30 kevennetty vesijumppa – vain uimahallimaksu.
  • torstaisin klo 17.30 – 18.15 tai klo 18.30 – 19.30 uimahallimaksu + 3 €.

Jäsenille uimahallin sarjalipusta 5 € alennus.

Uimahallimaksu on 42 € / 10 kerran sarjalippu.

Tilaussaunat lämpiminä 3.9. alkaen.

Eturauhassyöpään sairastuneiden vertaistukiryhm

13.9. klo 17.30. Tervetuloa juttelemaan, kyselemään ja kahvittelemaan.

Tiedustelut tukihenkilö Urpo Nieminen puh. 0440 684 303.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen ja Länsi-Suomi lehdissä.