Rauman seudun paikallisosasto

Raum Paikk Satamakatu 3 A, 26100 RAUMA puh.joht. Hanna Hamara puh. 050 374 1974, hanna.hamara@elisa.fi Tiedustelut puh. 040 8495 795.

• Satakunnan Syöpäyhdistys r.y. Rauman seudun paikallisosaston puheenjohtajana jatkaa Hanna Hamara, varapuheenjohtajana Aulis Jokinen, sihteeri-rahastonhoitajana Pirjo Salminen. Jäseninä Urpo Nieminen, Antti Mäenpää, Marja Kaukkila ja Pirjo Toivonen. Kunniapuheenjohtajana on Raili Kajavalta.
  • Kerhoillassa ti 18.9. klo 17.30 Merja Kuntosali Gymppikunnosta luennoi aiheesta hyvinvointi; liikunta, ravinto ja uni. Tule kysymään ja kahvittelemaan.
  • Naisten matka Helsinkiin 12.10. Lähtö Rauman linja-autoasemalta klo 8. Ensimmäinen vierailukohde on Amoena-liike Bulevardilla. Voit tällä ajalla myös vaihtoehtoisesti tutustua omatoimisesti lähialueen muihin liikkeisiin/nähtävyyksiin. Syömme lounaan keskustan tuntumassa. Seuraavaksi jatkamme Herttoniemeen Marimekon Outlet-myymälääm. Paluu klo 17. Matkan hinta 20 euroa. Lounas ja kahvi omakustanteinen. Ilmoittautuminen ja maksu 17.9. mennessä. Tiedustelut 040 8495 795. Täynnä.
  • Vertaistukipäivystykset keskiviikkoisin Syksyn ensimmäinen 5.9. klo 10 – 12. Mukana atk-opastusta perusasioissa (oma puhelin, läppäri, tabletti mukaan).
  • Miten eturauhassyöpä koskettaa potilaan elämässä? Suomen eturauhassyöpäyhdistyksestä toiminnanjohtaja Kimmo Järvinen ke 7.11. klo 17.30 Siikapolku 1, Rauma. Tilaisuus kaikille asiasta kiinnostuneille. Pullakahvitarjoilu. Tiedustelut Urpo Nieminen p. 0440 684 303.
  • Kuntosali Gymppikunto, Syväraumankatu 3, puh. 0440 364 686. Jäsenille kymppikortti 25 €/10 käyntikertaa. Salin käyttö klo 7 – 14. Kortilla voi osallistua ohjattuun tai itsenäiseen harjoitteluun.  Tiistaina 18.9. aloitamme ohjatun kiertoharjoittelun klo 10 – 10.45 jatkuen tiistaisin. (Mukaan voi liittyä myöhemminkin). Luvassa koko vartalolle kestävyyttä, tasapainoa, lihaskuntoa, nivelten liikkuvuutta.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen-lehdessä.

Ohjattu vesijumppa

Miehille ja naisille

Tilaussauna on varattu rintasyöpäpotilaille maanantaisin klo 12.30 – 14.30 sekä torstaisin klo 17 – 20.

Vesijumpat:

• maanantaisin klo 13 – 13.30 kevennetty vesijumppa – vain uimahallimaksu.
  • torstaisin klo 17.30 – 18.15 tai klo 18.30 – 19.30 uimahallimaksu + 3 €.

Jäsenille uimahallin sarjalipusta 5 € alennus.

Uimahallimaksu on 42 € / 10 kerran sarjalippu.

Tilaussaunat lämpiminä 3.9. alkaen.

Eturauhassyöpään sairastuneiden vertaistukiryhm

13.9. klo 17.30. Tervetuloa juttelemaan, kyselemään ja kahvittelemaan.

Tiedustelut tukihenkilö Urpo Nieminen puh. 0440 684 303.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen ja Länsi-Suomi lehdissä.