Rauman seudun paikallisosasto

Raum Paikk Satamakatu 3 A, 26100 RAUMA puh.joht. Hanna Hamara puhelin 050 374 1974, hanna.hamara@elisa.fi Tiedustelut puhelin 040 8495 795.

• Satakunnan Syöpäyhdistys r.y. Rauman seudun paikallisosaston puheenjohtaja Hanna Hamara. Jäseninä: Laura Blåfield, Aulis Jokinen, Antti Mäenpää, Marja Kaukkila, Muisto Peräntie ja Pirjo Toivonen ja Pirjo Salminen.

Ryhmien tiedot löydät kalenterista ja sivulta kurssit ja ryhmät.

• Kerhoilta tiistaina 12.4.2022 klo 17.30. Meren muisti merellisessä illassa Raimo Sundelin. Tilaisuudessa myynnissä hänen uusinta kirjaansa Meren Muisti (40 €).  Tervetuloa. Kahvitarjoilu.
  • Vertaistuki- ja digiohjauspäivystykset aloitetaan keskiviikkona 16.3. klo 10-12 jatkuea aina parillisen viikon keskiviikko.
  • Avoin yleisötilaisuus tiistaina 26.4.2022 kello 17.30 – 19.30. Rauman Tules Talo, Aittakarinkatu 14.  ”Eturauhassyövän vaikutus miehen ja hänen läheisensä elämään”. Propon (Suomen eturauhassyöpäyhdistyksen) toiminnanjohtaja Kimmo Järvinen. Kahvitarjoilu alkaen kello 17. Myös puolisot tervetulleita!

Ethän osallistu tapahtumiin, mikäli tunnet itselläsi koronaan viittaavia oireita.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen-lehdessä/Yhdistyspalsta

Syöpäjärjestöjen adresseja myydään Raumalla Kukka-Shop Rosassa. Osa tuotosta menee Rauman paikallisosaston hyväksi.