Lahjoitukset

Satakunnan Syöpäyhdistys tekee työtä syöpäpotilaiden ja heidän läheistensä tukemiseksi sekä syöpätautien ennaltaehkäisemiseksi. Lahjoittamalla voit auttaa meitä toiminnassamme. Kaikki lahjoitukset ovat toiminnallemme tärkeitä.

Tilinumero: FI37 5700 8120 2115 24

MobilePay 44780

Lahjoita

Testamenttilahjoitukset

Testamenttilahjoitukset ovat suuressa roolissa yhdistyksemme toiminnan jatkuvuudessa. Käytämme testamenteista saatavat tuotot syöpää sairastavien sekä heidän läheistensä auttamiseen ja tukemiseen.

Jos harkitset tekeväsi meille testamenttilahjoituksen, annamme mielellämme siitä lisätietoja. Ota yhteyttä toiminnanjohtaja Marita Inkiseen, puh 040 7380 168. Usein myös oman pankkisi lakimies tai muu asiaan perehtynyt asiantuntija auttaa Sinua testamentin laadinnassa.

Satakunnan Syöpäyhdistys on yleishyödyllinen yhteisö, joten testamenttilahjoituksesta ei peritä veroa. Lahjoitus saadaan täten käytettyä täysimääräisenä toimintamme tukemiseen.

Käytämme kaikki testamenttilahjoitukset huolellisen harkinnan mukaan sekä vuosikymmenten aikana kertynyttä asiantuntemustamme hyödyntäen. Voit myös testamentata vain osuuden omaisuudestasi Satakunnan Syöpäyhdistykselle.

Lahjoitus meille on lahjoitus satakuntalaiseen syöpätyöhön.

Merkkipäivälahjoitukset

Syntymäpäivä tai jokin muu merkkipäivä tulossa? Tue yhdistyksemme toimintaa tekemällä merkkipäivälahjoitus yhdessä juhlavieraidesi kanssa! Juhlapäivänäsi sinua onnittelevat voivat tehdä lahjoituksen suoraan tilillemme käyttämällä tilisiirron viestikentässä toivomaasi etukäteen sovittua viestiä. Merkkipäiväsi jälkeen saat halutessasi listan onnittelijoista. Ota yhteyttä toiminnanjohtaja Marita Inkiseen 040 7380168

Myös jäsenmaksutuloilla on suuri merkitys toiminnan rahoituksessa.

Keräyslupa: Poliisihallitus RA/2021/248  4.3.2021

Keräysalue: Satakunta (Eura, Säkylä, Huittinen, Kokemäki, Harjavalta, Rauma, Eurajoki, Nakkila, Ulvila, Pori, Pomarkku, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Siikainen ja Merikarvia).

Rahankeräysluvan saaja ja toimeenpanija Satakunnan Syöpäyhdistys r.y.

Rahankeräyslupa