Rauman seudun paikallisosasto

Raum Paikk Satamakatu 3 A, 26100 RAUMA puh.joht. Hanna Hamara puhelin 050 374 1974, hanna.hamara@elisa.fi Tiedustelut puhelin 040 8495 795. Ei kokoontumisia toistaiseksi.

• Satakunnan Syöpäyhdistys r.y. Rauman seudun paikallisosaston puheenjohtaja Hanna Hamara, varapuheenjohtaja Aulis Jokinen, sihteeri-rahastonhoitajana Pirjo Salminen. Jäseninä Antti Mäenpää, Marja Kaukkila ja Pirjo Toivonen.
  • Kuntosali Gymppikunto, kokoonnumme ohjattuun kiertoharjoitteluun tiistaisin kello 9.45 – 10.45.  Ohjaajana fysioterapeutti Nina Mäkinen, osoitteessa Syväraumankatu 2.  Jäsenille kymppikortti maksaa 28 euroa 10 käyntikertaa. Luvassa koko vartalolle kestävyyttä, tasapainoa, lihaskuntoa, nivelten liikkuvuutta. Tiedustelut Pirjo Toivonen puhelin 044 583 8335. Lämpimästi tervetuloa kaikki aiemmin käyneet sekä uudet!
  • Satamakatu 3 A:n tiloissa ei toistaiseksi järjestetä yhteisiä tilaisuuksia. Seuraamme covid-19 tilannetta.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen-lehdessä.

Ohjattu vesijumppa

Miehille ja naisille 30.8. alkaen.

Torstaisin ”Iskelmävesijumppa” kello 17.30 – 18.15. Tunnin vesijumppa klo 18.30 – 19.30.

Syöpäpotilaille on varattu tilaussauna torstaisin kello 17 – 20.

Uimahallin 10 kerran sarjalipuista 5 euron alennus.

Vesijumppamaksu on 3 euroa + uimahallimaksu.

Myös uudet jäsenet rohkeasti mukaan!

Eturauhassyöpään sairastuneiden vertaistukiryhmä

Vertaistukiryhmät ovat tauolla toistaiseksi.

Seuraa ilmoittelua Raumalainen ja Länsi-Suomi lehdissä.

Syöpäjärjestöjen adresseja myydään Raumalla Kukka-Shop Rosassa. Osa tuotosta menee Rauman paikallisosaston hyväksi.