Peruttu toistaiseksi: Tanssi-liiketerapiaillat syöpäkuntoutujille.

Tanssi-liiketerapiaillat syöpäkuntoutujille
keskiviikkona 25.3. klo 17-18.30,
sunnuntaina 5.4. klo 16.00-17.30 ja
tiistaina 5.5. klo 18-19.30.

Tervetuloa huomioimaan itseäsi tanssi-liiketerapiailtaan! Tutustumme tanssi-liiketerapian menetelmiin kehotietoisuusharjoitusten, liikkumisen ja rentoutumisen kautta. Illat on tarkoitettu syöpäkuntoutujille. Et tarvitse aiempaa kokemusta tanssista tai kehollisesta työskentelystä osallistuaksesi.

Tanssi-liiketerapiassa tutkitaan omaa itseä ja elämäntilannetta kehollisella ja liikkeellisellä lähestymistavalla. Tanssi-liiketerapiassa huomioidaan kehon ja mielen yhteyttä. Illat ohjaa tanssi-liiketerapeutti Kaisa Selin, joka haluaa vahvistaa jokaisen ainutlaatuista tapaa olla ja liikkua. Voit osallistua yhteen tai useampaan iltaan.

Lokakuussa 2020 alkaa maksuton 10 kerran tanssi-liiketerapiaryhmä syöpäkuntoutujille, joten illoissa voit tutustua tanssi-liiketerapiaan ja tiedustella ryhmästä! Illat ovat maksuttomia. Ilmoittautumiset: Kaisa Selin, p. 045 645 0366 / kaisa(a)piuma.fi

Illat toteutuvat Tanssiterapia Piuman studiolla, joka sijaitsee samassa rakennuksessa kuin Satakunnan Syöpäyhdistys, osoite: Yrjönkatu 2, Pori. Mukaan tarvitset vain vaatteet joissa on mukava olla. Lämpimästi tervetuloa!