Satakunnan Syöpäyhdistys hakee kirpputorimyyjää

Työnkuva: Myyjän työssä Kirpputori Fiinitorilla pääset työskentelemään pitkät perinteet ja vakiintuneen asiakaskunnan omaavalla kirpputorilla. Työssäsi palvelet asiakkaita positiivisella asenteella ja huolehdit arjen sujuvuudesta. Pääset työskentelemään mukavassa ja tiiviissä työyhteisössä, jossa työntekijät tukevat toisiaan. Työ on ajoittain hektistä ja hommaa riittää työvuoron alusta loppuun, onkin hyvä jos sinulla on kokemusta paineen alla työskentelystä. Työnkuvaan sisältyy myös kirpputorin kehittämistyötä.

Millaista koulutusta ja kokemusta haemme:

Tehtävä ei vaadi tiettyä koulutusta, mutta kokemus asiakaspalvelusta ja kassatyöskentelystä on eduksi. Vaikka kokemusta ei löytyisi, niin oppivalla ja aktiivisella asenteella tulevat työtehtävät onnistuvat varmasti. Suomen kielen kirjallinen ja suullinen osaaminen on välttämätön. Muuta kielitaitoa ei vaadita mutta englannin osaaminen katsotaan eduksi. Edellytämme että olet täysi-ikäinen.

Tehtävä on määräaikainen 31.12.2023 saakka, tämän jälkeen tehtävä on mahdollista vakinaistaa. Noudatamme 4kk koeaikaa. Työaika tehtävän alussa on 24 – 28h/vko. Työn aloitus sopimuksen mukaan.

Lähetä vapaamuotoinen työhakemuksesi sähköpostilla viimeistään 10.2.2023 osoitteeseen: toimisto@satakunnansyopayhdistys.fi

Lisätietoja tehtävästä antaa Satakunnan Syöpäyhdistyksen toiminnanjohtaja Marita Inkinen p. 040 738 0168, marita.inkinen@satakunnansyopayhdistys.fi