Potilaiden ja läheisten tuki

Henkilökunnaltamme saat ohjausta, neuvontaa, tietoa syövästä ja tukea vaikealla hetkellä. Ota yhteyttä olitpa sitten sairastunut, läheinen tai kuka tahansa, jota syöpään liittyvät kysymykset huolestuttavat.

Vertaistuki

Syöpään sairastunut ja hänen läheisensä tarvitsevat kaiken mahdollisen tuen. Välillä kuunteleva korva ja myötätunto voivat olla kaikkein isoin apu. Satakunnan Syöpäyhdistys välittää vertaistukijoita ja järjestää erilaisia vertaistukiryhmiä sekä -tapaamisia.

Kuntoutus

Syöpäjärjestöt sekä Satakunnan Syöpäyhdistys
tarjoavat erilaisia kuntoutuskursseja sekä sairastuneille
että heidän läheisilleen. Kursseilla
saat tietoa, tukea ja keinoja oman kuntoutumisesi tueksi,

Periytyvyysneuvonta

Periytyvyysneuvonnan tarkoituksena on selvittää, onko henkilöllä perinnöllinen syöpäalttius eli tavallista suurempi riski sairastua syöpään.

Rintaproteesi

Yhdistyksemme välittää rintaproteesit niille Satakunnan alueen naisille, joiden rinta on leikattu joko osittain tai kokonaan rintasyövän takia. Meidän kauttamme voit myös uusia vanhan rintaproteesin.

Aurinko- ja ihoterveysohjaus

Satakunnan Syöpäyhdistyksessä voit tarkastuttaa huolta aiheuttavan ihomuutoksesi.

Rintojen tarkkailu

Rintasyöpä on naisten yleisin syöpä. Varhain todetun rintasyövän hoitotulokset ovat Suomessa erittäin hyvät. Satakunnan Syöpäyhdistyksestä saat neuvoja rintojen tutkimiseen.

Tietoa syövästä

Syöpäjärjestöjen Kaikki syövästä -sivustolle on koottu luotettavaa tietoa syövästä, sen hoidoista ja Syöpäjärjestöjen palveluista.